ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش فوم های درزبند اسپری پلی یورتان جهت آببندی

فروش فوم های درزبند اسپری پلی یورتان جهت آببندی : فوم درزبند پلی یورتان دارای قابلیت کششی یا ارتجاعی بوده و جهت آب بندی و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و رطوبت در تابلوهای برق و سینک های ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت بسیار سریع بشر در قرن بیست و یکم در صنعت پلیمر شاهد ظهور بسیاری از قطعات پلیمری و همچنین انواع مختلف از این پلیمر ها هستیم . یکی از انواع همین پیشرفت ها اسپری های فوم هستند. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین انواع اسپری فوم؛ اسپری فوم های پلی یورتان که به درزگیر پلی اورتان نیز معروف است، می باشد. اسپری فوم پلی یورتان به صورت تک جزیی تولید و معمولا داخل قوطی های فلزی بسته بندی می گردند. انواع اپلیکاتور های مورد استفاده در این نوع از اسپری فوم به دو شکل تفنگی و شلنگی می باشند. البته باید مدنظر داشت که این نوع درزگیر پلی اورتان در مجاورت با رطوبت خشک می شود.  

فروش فوم های درزبند اسپری پلی یورتان جهت آببندی

فوم های اسپری پلی یورتان رشد قابل ملاحظه ای هم در سطح جامعه و هم به عنوان راه حل مناسب برای درزبندی و عایق کردن پوشش داخلی ساختمان پیدا کرده است. فوم های اسپری پلی یورتان در بحث عایق انرژی کارآمد و با دوام بوده و به ساخت ساختمان های با مصرف بهینه انرژی به وسیله نگه داشتن گرما در زمستان و سرما در فصل تابستان کمک شایانی کرده است. اسپری کردن مستقیم این مواد به درون درزها، شکاف ها و دیگر سطوح که در معرض اتلاف حرارت می باشند، با ایجاد لایه عایق از نفوذ هوا نیز جلوگیری می کند، دلایل مذکور باعث شده تا استفاده از اسپری فوم های پلی یورتان راه موثر و در عین حال آسان به منظور عایق کردن ساختمان های قدیمی و در حال احداث باشد.

کاربرد مواد درزبند ( درزگیر ) :

فوم درزبندی پلی یورتان فوم درزبندی پلی یورتان, مواد عایق بندی درزها

فرودگاه‌ها
سردخانه‌ها
سد و نیروگاه‌ها
منهول‌ها و ولوپیت‌ها
کارخانه‌های مواد غذایی
تونل‌ها و خطوط انتقال آب
درزهای انبساطی و ژوئن‌ها
تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب
پارکینگ‌ها، بالکن‌ها و سقف‌ها
کف‌سازی‌های صنعتی و تجاری
درزهای سازه‌ای و کنترلی بتنی
مخازن آب آشامیدنی و سپتیک‌ها
درزبندی لوله‌ها و قطعات پیش‌ساخته
ترمیم ترک‌ها و درزها در کف‌های قدیمی و…

پلی یورتان ها کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارند و یکی از کاربرد های پلی یورتان که زمینه فعالیت این شرکت می باشد استفاده به عنوان عایق حرارتی و صوتی است.
این عایق در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه برای عایق کاری لوله ها و مخازن، در صنایع برودتی در یخچال ها، سردخانه ها و ساندویچ پنل ها، در صنعت ساختمان بعنوان عایق حرارتی و صوتی و رطوبتی، در صنعت دام و طیور برای ایزولاسیون مرغداری ها، در کشاورزی در سالن های پرورش قارچ و در صنایع حمل و نقل در ساخت کشتی، هواپیما و اتومبیل و… کاربرد های گسترده ای دارد. در صورت تمایل به دریافت خدمات با  شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید و به ما دلگرم باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.