ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش مصرف ماستیک مقاوم نفتی در پمپ بنزین و گاز

روش مصرف ماستیک مقاوم نفتی در پمپ بنزین و گاز : ماستیک ضد حلال 1- ZFR یک ماستیک گرم ریز یک جزئی بر پایه قطران و پلیمر می باشد که ضمن داشتن خاصیت کشسانی، در مقابل انواع حلالها و مواد نفتی، بنزین و سوخت هواپیما کاملا مقاوم می باشد. این نوع ماستیک در پمپ بنزین ها و پارکینگ ها و محوطه فرودگاه ها و باند پرواز و همچنین کف انبارها و کارخانجات که در معرض حلال های نفتی هستند کاربرد فراوانی نیز دارد.  

روش مصرف ماستیک مقاوم نفتی در پمپ بنزین و گاز

  • سطح زیر کار برای اجرای ماستیک مقاوم نفتی باید تمیز و عاری از هرگونه چربی و گرد و غبار باشد.
  • در صورت وجود آلودگی با اعمال فشار آب یا واتر جت و یا سند بلاست نسبت به زدودن آلودگی ها اقدام نمایید.
  • جزء مایع ( رزین ماستیک ضد حلال ) را روی شعله مستقیم قرار داده تا به حالت مذاب و سیالیت برسد. فرایند ذوب ماستیک باید در دیگ دو جداره و با حرارت حداکثر 160 درجه انجام شود و در حین حرارت دادن مدام هم زده شود.
  • دقت نمایید تا اندازه ای رزین را حرارت دهید که به مرحله سوختن یا دود کردن نرسد.
  • پس از رسیدن به حالت سیالیت ، میزان حرارت را کمی کاهش داده و جزء پودری را اضافه نموده و توسط همزن برقی کاملا هم میزنیم تا مخلوطی همگن و یکنواخت ایجاد شود.عایق بندی پمپ بنزین و گاز عایق بندی پمپ بنزین و گاز, روش عایق بندی کف جایگاه سوخت
  • محلول آماده را به صورتی درون درز میریزیم که بصورت یکنواخت پر شود و ایجاد حباب نکند.
  • دقت نمایید که ماستیک ضد حلال در زمان ریختن باید دارای دمای حداقل 130 تا 140 درجه سانتیگراد باشد.
  • دقت نمایید که ماستیک مقاوم نفتی می بایست در دمای بالای 5 درجه سانتیگراد اجرا شود و محیط در زمان اجرا خشک و بدون وزش باد باشد.
  • در صورت نیاز به قالب بندی جهت ماستیک ریزی ، جنس قالبها را باید طوری انتخاب نمایید که در برابر حرارت ماستیک در زمان اجرا، مقاومت کافی داشته و تغییر شکل ندهد.
  • پیشنهاد می شود در هنگام ماستیک ریزی لبه های مجاور درز را توسط چسب پهن بپوشانید تا از آلوده شدن سطوح جلوگیری شود اما بلافاصله پس از اجرای ماستیک می بایست چسب را از سطح جدا نمود.

ماستیک ایرولاستیک FR ماده ای تک جزئی بر پایه کولتار، پلیمر و روان کننده صنعتی و به صورت گرم درون درزهای انبساط و اجرایی افقی اعمال می گردد . این ماستیک در برابر سوخت ها و مواد نفتی مقاوم بوده و از قدرت چسبندگی بالایی بر روی اغلب سطوح برخوردار است . این محصول بر اساس استاندارد  ASTM-D5329 قابل ارائه و ارزیابی است. محصول فوق دارای تائیدیه از پژوهشگاه صنعت نفت است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.