ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای چسب نانو اپوکسی در داخل و خارج سازه

اجرای چسب نانو اپوکسی در داخل و خارج سازه : با توجه به خواص مناسب اپوکسی این چسب برای کاربردهایی با عملکرد ویژه و قیمت مناسب استفاده می شود. از سوی دیگر بهبود خواص چسب، افزایش قیمت حاصل از افزودن نانوذرات را جبران می کند. در حقیقت افزودن نانوذرات به چسب های اپوکسی، ضعف های این چسب (مقاومت و سفتی) را برطرف می کند. همچنین با افزودن نانو ذرات، رسانندگی الکتریکی این رزین ها افزایش می یابد، به طوری که دیگر عایق محسوب نمی شوند. چسب های اپوکسی برای اتصال نانو کامپوزیت های تقویت شده با الیاف کربن و فلزی به کار می روند. از آنجایی که هر دوی این مواد رسانای الکتریکی هستند، رسانا بودن اتصال آنها نیز مهم است. بنابراین استفاده از چسب رسانای الکتریکی مفید است.  

اجرای چسب نانو اپوکسی در داخل و خارج سازه

افزودن نانو ذرات آلومینا باعث افزایش چشمگیر مقاومت چسب اپوکسی می شود. این افزایش زمانی به بیشترین مقدار خود می رسد که 2 درصد وزنی نانوذرات به چسب افزوده شود. مقاومت کششی این چسب های تقویت شده حدود 6 برابر بیش از مقاومت کششی رزین اپوکسی خالص است. هرچند که این افزایش با تغییر رفتار شکست همراه است، به این ترتیب که شکست در ناحیه اتصال برای چسب های تقویت نشده به شکست مرکب چسبندگی ناحیه اتصال برای چسب های تقویت شده تغییر می کند. در مقدارهای بیشتر نانو آلومینا، باز هم از مقاومت چسب کم می شود زیرا که قابلیت ترکنندگی سطح به وسیله چسب، با افزایش گرانروی آن کاهش می یابد.

چسب خمیری اپوکسی نانو چسب خمیری اپوکسی نانو, کاربرد چسب نانویی سطوح

یک چسب اپوکسی دائمی برای اتصال بتن ملات نصب سنگ در داخل و یا خارج سازه می باشد که بدون حلال و بر پایه رزین های اپوکسی اصلاح شده می باشد این محصول قادر به تحمل مقداری رطوبت قبل و در حین سخت شدن می باشد ولی پس از سخت شدن تبدیل به لایه ای آب بند می گردد. قدرت چسبندگی نهایی این محصول کاهش حجم ندارد و تشکیل لایه ای هموار و بدون تنش می دهد. از بتونه های اپوکسی جهت ترمیم ترک های مویین سطح بتن در دیوارها و پایه پل ها استفاده می شود. اشکال کار در این جا باریک بودن پهنا و عمیق بودن این ترک ها است به طوری که روش خاصی جهت اطمینان از نفوذ کامل بتونه به درون عمق ترک لازم است. برای این منظور حفره های جانبی ایجاد شده و کلیه گرد و غبار از این حفره ها به بیرون مکیده و پس از آن با استفاده از پمپ با فشار زیاد و لوله های مناسب ملات چسب اپوکسی به درون ترک ها پمپ می شود. سپس ترک های سطحی و رویی نیز با ملات مخصوص که دارای درصد زیادی پر کننده و مواد تیکسوتروپ است پر شده و سطح هموار می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.