ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای بهترین ماستیک عایق بندی شیروانی در مازندران

اجرای بهترین ماستیک عایق بندی شیروانی در مازندران : از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و... می باشد. ماستیک ها  بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند.  

اجرای بهترین ماستیک عایق بندی شیروانی در مازندران

برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند. نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود. ماستیک ها بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند. ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد. در زمان اجرای ماستیک ها باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.

درزبندی شیروانی باماستیک درزبندی شیروانی باماستیک, عایق بندی سقف

ماستیک درزبندی اپوکسی از ماستیک های باکیفیت است که چسبندگی بسیار خوبی به انواع سطوح مصالح ساختمانی مانند سنگ، آجر، چوب، شیشه، فلز، شیروانی ها و هر نوع مصالح دیگر دارد. جهت مصرف این نوع ماستیک، ابتدا سطح زیر ماستیک را از هرگونه آلودگی تمیز نموده و سطح درزه را با پرایمر آغشته کرده و پس از آن ماستیک مصرف گردد. جهت عدم آلوده شدن اطراف درزه به ماستیک اپوکسی، توصیه می شود تا اطراف درزه با پوششی مانند چسب کاغذ پوشانده شود. این کالا با ترکیب رزین های پلیمری تولید می شود که بدون در خودجمع شدگی با خاصیت الاستیسیته ، چسبندگی بالا و تنوع رنگ بهترین گزینه جهت درزهای اجرایی و ساختمانی می باشد.

ویژگی ماستیک اپوکسی :

  •   ماستیک اپوکسی مقاوم در مقابل بسیاری از مواد شیمیایی و املاح
  •   ماستیک اپوکسی دارای انعطاف‌پذیری و خاصیت الاستیسیته
  •    ماستیک اپوکسی دارای چسبندگی مناسب به سطوح بتنی و فلزی
  •    قابلیت اجرای ماستیک اپوکسی در دما و آب و هوای متفاوت
  •    تنوع ماستیک اپوکسی در رنگ
  •    سهولت ماستیک اپوکسی در اجرا و اقتصادی

در اجرای ماستیک، سطح زیر کار باید کاملا خشک و عاری از هرگونه مواد زائد باشد. برای چسبندگی بهتر و بیشتر، توصیه می شود سطوح قابل اجرا با پرایمر اپوکسی (K773) اندود شوند. به وسیله کاردک و یا به وسیله دستگاه تزریق (گان) درزها را با ماستیک اپوکسی پر نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.