ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

توزیع انواع عایق ایزوگام در ولی عصر کرج

توزیع انواع عایق ایزوگام در ولی عصر کرج:ایزوگام چیست؟ ایزوگام یک عایق رطوبتی تولیدی از فراورده های نفتی است که جهت پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت در سازه مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش مقاومتی ایزوگام از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده که با استفاده از حرارت بالا به بستر نصب می شود. قیمت نصب ایزوگام با توجه به مزایای آن، بیش از عایق بندی های سنتی است.


 توزیع انواع عایق ایزوگام در ولی عصر کرج

بر اساس نوع روکش:ایزوگام ها بر اساس روکش به ۴ دسته ی زیر تقسیم بندی می شوند : ایزوگام فویل دار:در روی این نوع ایزوگام یک لایه ی فویل آلومینیومی آمده است که برای جلوگیری از تابش نور آفتاب تعبیه شده است و بیشتر برای مکان هایی استفاده میشود که در معرض شدید نور آفتاب هستند و از نظر کیفیتی هم سطح با سایر مدل ها است. ایزوگام ساده یا پودری:مدل ساده یا پودری بدون روکش است و به جای فویل آلومینیومی روی آن با پودر معدنی یا پلاستیکی پوشانده شده و بیشتر برای مکان هایی که در معرض نور آفتاب نیستند و معمولا برای زیر کار استفاده می شود مثل کف ساختمان و سرویس بهداشتی.ایزوگام طرح دار:در مدل ایزوگام طرح دار به جای استفاده از فویل آلومینیومی از فویل طرح دار،طرح هایی که روی آن چاپ شده است، استفاده شده که بیشتر برای نماهای جانبی ساختمان ها کاربرد دارد.ایزوگام سنگریزه ای:در مدل ایزوگام سنگ ریزه ای به جای استفاده از فویل آلومینیومی روی سطح آن از سنگ ریزه های طبیعی استفاده شده است که معمولا برای نمای ساختمان و سقف کاربرده می شود .

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

توزیع انواع عایق ایزوگام در ولی عصر کرج

بر اساس تمامی موارد ذکر شده در بالا باید هنگام انتخاب ایزوگام به این نکته توجه کنید که میخواهید در چه مکانی آن را اجرا نمایید  و با انتخاب صحیح و درست، در افزایش طول عمر ایزوگام موثر باشید.علاوه بر تمامی نکاتی که در بالا گفته شد باید به این نکته هم توجه داشته باشید که زمان مناسب برای انجام ایزوگام فصل تابستان به خصوص شهریور ماه می باشد که هنوز سطح مورد نظر خشک و گرم می باشد و ایزوگام بهتر می چسبد.

تشخیص مرغوبیت ایزوگام: نحوه شناسایی مرغوبیت ایزوگام با آزمایشات معمولی به شرح ذیل است؛ 1: متصاعد شدن بوی نامطبوع از ایزوگام های نامرغوب به دلیل استفاده از پودرهای معدنی به جای پلیمر یا قیر مرغوب.2: در صورتی که در ایزوگام از از مواد پلیمری و قیر مرغوب استفاده نشده باشد با کشیدن دست بر روی قسمتی از ایزوگام که لایه‌های خارجی آن را پوشش نداده‌اند، رنگ سیاهی بر روی دست باقی می ماند. 3: برای سنجش مقاومت کششی و مقاومت پارگی یک ایزوگام مرغوب باید لایه عایق را با هر قدرت کششی از هرطرف کشید پاره نشود و در صورت تا شدن از پشت نشکند. 4: روش دیگر تست دمایی است . به این صورت که یک تکه کوچک از عایق را برش داده و پس از دو ساعت نگهداری در فریزر، آن را تا زاویه حدود ۱۲۰ درجه خم کرد. اگر از ناحیه خم شده شکسته یا ترک بردارد، جنس ایزوگام خوب نیست و در غیر این صورت، مقاومت آن در برابر سرما و ترک مناسب است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.