ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران

فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران:ایزوگام چیست؟ایزوگام از انواع عایق محسوب می شد که اغلب برای پوشش بام یا ضد آب کردن سازه استفاده می شود. این پوشش از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و تحت فرایند گرما ماده ای غیر قابل نفوذ آب به وجود آمده است. انواع ایزوگام طرح دار و ساده جایگزین قیرگونی و آسفالت به شیوه سنتی برای عایق بندی هستند. نصب ایزوگام در تهران برای همه ساختمان های مسکونی و اداری یک مزیت بزرگ است که مقاومت سازه را در برابر برف و باران افزایش می دهد.

 

 

فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران: ایزوگام یکی از انواع عایق است که ممکن است در زیرسازی یا در آخرین لایه برای ایزولاسیون به کار گرفته شود. به همین دلیل ایزوگام علاوه بر کار عایق‌کاری رطوبتی، می‌تواند برای کاربردهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد.برای مثال انواع ایزوگام فویل‌دار که متداول هستند علاوه بر ایزولاسیون رطوبتی، با بازتاب نور خورشید، از جذب گرمای خورشید در فصل تابستان نیز جلوگیری می‌کنند.یکی دیگر از انواع ایزوگام، ایزوگام طرح‌دار است که جهت ایجاد نمای زیبا در محل‌هایی که در دید است، نصب می‌شود.

 فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران

ایزوگام طرح دار:امروزه شرکت های ایزوگام به این نتیجه رسیده اند که ایزوگام بام و نمای ساختمان ها علاوه بر عایق بودن در برابر رطوبت و نم باید زیبایی و نمای مناسب هم داشته باشد. به همین دلیل تولید کنندگان ایزوگام در پی ایجاد نمودن نوآوری در زمینه پوشش لایه بیرونی ایزوگام یا همان فویل هستند.


فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران

کاربرد ایزوگام طرح دار:ایزوگام طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت ساختمان سازی و زیبا سازی نمای شهری کاربرد دارد و در حال حاضر کارخانجات تولید ایزوگام از این نوع ایزوگام استقبال بسیاری کرده اند و با تولید ایزوگام طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار با ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار داده اند.همچنین ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی هم مورد استفاده قرار می گیرد. حتی ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است. 

کارایی ایزوگام استخر:ایزوگام کردن استخر یکی از روش‌های عایق‌بندی استخر است و تنها روش موجود برای این کار به شمار نمی‌رود. علاوه بر شرایطی که در زیرسازی برای نصب ایزوگام می‌بایست موجود باشد، ممکن است گاهی اوقات استفاده از ایزوگام بهترین روش ممکن نباشد.توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم‌گیری برای ایزوگام طرح‌دار استخر، وضعیت زیرسازی و شکل و کاربرد استخر را با کارشناسان با تجربه در میان بگذارید تا بهترین و اقتصادی‌ترین روش را بیابید.

استفاده از روش نادرست برای ایزولاسیون استخر باعث افزایش هزینه‌ها و نفوذ آب به لایه‌های زیرین خواهد شد.

مزایای نصب ایزوگام فویلدار و طرحدار دیوار: 1: مقاومت در برابر نور خورشید و شرایط بد جوی 2: جلوگیری از تخریب و پوسیدگی دیوار 3:ایجاد نمای زیبای دیوار ساختمان 4: جلوگیری از هدر رفتن انرژی و خروج گرما , سرما 5: عایق صدا

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شا هموطنان گرامی میباشد.

شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.