ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از پشم سنگ برای عایق کاری بویلر

استفاده از پشم سنگ برای عایق کاری بویلر : به دلیل دمای فرایندی بالای بویلرها، چندین لایه از عایق برای عایق کاری بهینه ی آن ها لازم است که البته تعداد این لایه ها به شرایط و نوع بویلر وابسته است. عایق های پشم سنگ تخته ای و پشم سنگ پتویی مناسب برای عایق کاری بویلرها می باشند. لایه درونی عایق حرارتی می تواند پشم سنگ پتویی دوخته شده با تورسیمی باشد و لایه های بیرونی پشم سنگ تخته ای و یا همان پشم سنگ پتویی. موادی که برای عایق کاری استفاده می شوند باید انعطاف پذیر باشند تا تمام فضاهای خالی که باعث ایجاد پل حرارتی می شوند را بپوشانند. نصب عایق پشم سنگ پتویی بر روی سطوح افقی و استوانه ای بویلر آسان است و می توان آن را به کمک تسمه محکم کرد.   

استفاده از پشم سنگ برای عایق کاری بویلر

عایق حرارتی پشم سنگ غیر قابل احتراق می باشد و قابلیت سرویس دهی در دماهای بالا را دارد. در رنج دمایی وسیع ضریب انتقال حرارت هدایتی آن تغییرات کمی می کند. بهتر است که بین لایه های عایق یک فوم آلومینیومی خالص قرار داده شود تا از اتلاف حرارت از طریق تابش در درون لایه ها جلوگیری شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پشم سنگ عایق پشم سنگ, عایق های حرارتی صوتی

مزایای عایق کاری بویلر :

بویلرهای آب گرم و بویلرهای تولید بخار تحت فشار بالا به عنوان بویلرهای بخار در نظر گرفته می شوند. بطور معمول بویلرها برای تولید بخار ژنراتورها و آب داغ تاسیسات استفاده می شوند.

مزایای عایق کاری بویلرها موارد زیر هستند:
– کاهش میزان اتلاف حرارت و در نتیجه افزایش کارایی بویلر.
– با کاهش دمای سطح بویلرها از تماس افراد با سطح داغ جلوگیری می کند.
– جلوگیری از گرم شدن هوای داخل اتاقک بویلر که محیط مناسب تری را برای کار کردن فراهم می کند. عملکرد و طراحی بویلرها بسیار متنوع است.

عایق پشم سنگ یک عایق حرارتی با راندمان عملیاتی بالا و ضریب انتقال حرارت بسیار پایین می باشد که از آن در صنایع به منظور عایق کاری تجهیزات مختلف صنعتی از جمله بویلرها استفاده می شود. پشم سنگ علاوه بر اینکه عایق حرارتی بسیار خوبی می باشد یک عایق ضد حریق نیز هست و مقاومت بالایی در برابر آتش دارد که این موجب حفاظت از تجهیزات صنعتی در برابر آتش سوزی می شود. از دیگر مزایای پشم سنگ طول عمر بالای آن است، طول عمری برابر با طول عمر تجهیزات صنعتی، که این ویژگی را نباید نادیده گرفت. به همین دلیل از عایق حرارتی پشم سنگ  به خصوص پشم سنگ پتوئی در بسیاری از صنایع جهت عایق کاری بویلرها و تجهیزات صنعتی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.