ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عملیات عایق بندی رطوبتی پشت بام

عملیات عایق بندی رطوبتی پشت بام : اجرای آب‌بندی سازه‌ها و ساختمان‌ها، نیازی‌ست که در دوره‌های متفاوت و بر اساس فناوری حادث شده از نیازمندی‌های جوامع تعریف و اجرا ‌گردیده است. در واقع عایق بندی رطوبتی به روش نوین، مراحل دوره‌ای و چند گانه‌ای را گذارنده و به مرحله‌ی کنونی خود تا به امروز رسیده است. این مراحل را می‌توان به مراحل سه گانه‌ای تقسیم بندی کرد: در ابتدا از ملات گل رس و کاه گل برای آب‌بندی استفاده می ‌شد و سپس با توسعه صنعت نفت و تاسیسات پالایشگاهی وارد مرحله‌ی جدید استفاده از قیر و مشتقات آن شده است، در نهایت بر اساس تغییر نگرش در شهرسازی، معماری کلاسیک و مدرن و در جهت تأمین امنیت سرمایه‌گذار و همچنین ارتقاء کیفیت در بهره‌برداری، روش و فناوری صنعت آب‌بندی وارد مرحله جدیدی شده است که آن را بعنوان فناوری‌های تخصصی فضاهای خیس و مرطوب بر اساس مشخصات فنی و نوع کاربری مقاطع و در جهت پایداری بلند مدت عملکرد عایق می‌شناسند .  

عملیات عایق بندی رطوبتی پشت بام

البته استفاده از قیر و مشتقات آن برای انجام فرایند آب‌بندی هنوز هم در میان فعالان در این عرصه متداول است. یکی از مهم ترین مسائلی که در بحث عایق بندی رطوبتی پشت بام منازل و ساختمان ها مطرح می شود، نصب عایق رطوبتی پشت بام است. امروزه، پیشرفت علم و صنعت باعث شده تا دامنه انتخاب مواد مناسب برای عایق بندی رطوبتی پشت بام گسترش پیدا کند. البته برخی از مواد بنا بر ویژگی های خاصی که دارند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. با این حال، هر شخص و پیمانکار بنا بر محل مورد نظر خود و ابعادی که نیاز دارد می تواند بهترین عایق رطوبتی پشت بام را برای ساختمان خود انتخاب نماید. عایق بندی رطوبتی پشت بام برای هر ساختمانی لازم است. در غیر این صورت، ساکنین ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. از آن مهم تر انتخاب بهترین ماده ضد آب برای این کار است. برای انتخاب بهترین روش عایق بندی رطوبتی باید به هدف عایق بندی و کاربرد ساختمان مورد نظر نیز توجه نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش اپوکسی ضد رطوبت پوشش اپوکسی ضد رطوبت, عایق ضد رطوبت

عایق رطوبتی یک ابزار است که باعث پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به سطوح مختلف سازه‌های ساختمانی می‌شود. این عایق‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام استفاده و بازار فروش خود را دارند. در این متن، می‌خواهیم با عایق رطوبتی تولید شده با فناوری نانو؛ که برای سطوح مختلف ساختمان مناسب است و یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه برای عایق کاری ساختمان به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی کشور، به صورت تضمینی، آشنا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.