ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

رفع ترک خوردگی استخرها با مواد نانو

رفع ترک خوردگی استخرها با مواد نانو : یکی از مشکلاتی که بعد از ساخت استخرها ممکن است با آن مواجه شوید، ترک خوردن دیواره‌های استخر است که علت‌های متفاوتی دارد اما می‌تواند باعث ایجاد نگرانی در شما شود. از مهمترین دلایلی که باعث ترک خوردن استخرها می شود عبارتند از: طراحی و ساخت غیر اصولی استخرها، عدم توجه کافی به آب بندی، وجود آب‌های زیر زمینی، فرسایش خاک و نوسانات جوی که از فاکتورهای ایجاد ترک در استخرها می‌باشند؛ همچنین کم شدن آب استخر در کوتاه مدت می تواند نشان دهنده وجود شکاف در استخر باشد که باید هر چه سریع تر مورد بررسی قرار بگیرد. لازم به ذکر است که همه ترک‌ها نشان دهنده وجود نشتی در استخر شما نمی باشد چرا که ایجاد بعضی از ترک‌ها به دلیل انبساط و انقباضاتی است که در استخرها به وجود می آید و طبیعی است که معمولا اینگونه ترک‌ها کم عمق هستند.  

رفع ترک خوردگی استخرها با مواد نانو

درست مانند دیوار زیرزمین یا فونداسیون، دیوارهای بتنی یک استخر یا آبگرم گاهی اوقات می توانند با حرکت خاک اطراف ترک بخورند. ترک های کوچک را می توان به راحتی تعمیر کرد، اما ترک های بزرگتر ممکن است نشان دهنده مشکلات سازه ای باشد که باید از طریق گودبرداری اصلاح شوند. به طور کلی، یک ترک کمتر از 1/4 اینچ عرض و کوتاهتر از 2 فوت طول را می توان تعمیر کرد، اگرچه این فرآیند زمان بر است. استخر ابتدا باید تا زیر سطح ترک تخلیه شود، کاری که نباید بدون راهنمایی یک متخصص انجام شود، یک پوسته تخلیه شده می تواند بیشتر ترک بخورد یا از زمین خارج شود. پس از آبکشی، با استفاده از اسکنه، ترک را کمی باز کنید و مواد شل را از لبه ها جدا کنید. بتن را مرطوب کرده و با سیمان پرتلند یک ترکیب وصله ایجاد کنید. سپس این ترکیب را با ماله سنگ تراشی روی شکاف بمالید و روی لکه را با اسید موریاتیک بمالید تا بافتی صاف ایجاد کنید، فرآیندی به نام اچینگ. تمام سطح را با یک رنگ مبتنی بر اپوکسی بپوشانید تا ناحیه یا نواحی وصله دیده نشوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نانو ترک استخر چسب نانو ترک استخر, انواع چسب های آب بندی

اگر ترک درون استخر مشاهده کردید ، ممکن است در نگاه اول قادر به تشخیص سطحی و عمقی بودن آن نباشید. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که بهترین راه کمک گرفتن از یک متخصص است، اما چند روش وجود دارد که با استفاده از ان ها بفهمید ترک سطحی است یا درونی ؟

  • ترک درونی روی استخرعمیق تر از ترک ظاهری به نظر می رسد.
  • اگر متوجه به کم شدن آب استخر خود شدید بدانید که دارای یک شکاف داخلی هستید.
  • ترک های سطحی اغلب کوچک تر هستند و بصورت خوشه ای دیده می شوند.
  • ترک های سطحی به صورت پوسته پوسته دیده می شوند ولی بتن زیر آن ها سالم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.