ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق کاری محلول نانو سنگ نما

اجرای عایق کاری محلول نانو سنگ نما  : نما سازی جز مراحل با اهمیت ساختمان سازی می باشد.نما ساختمان علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و دل چسب برای بنا باعث محافظت آن در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت، سرما ،گرما و تاثیرات اشعه های خورشید می باشد. امروزه با توجه به افزایش مصالح نماسازی از شیوه های مختلفی جهت ساخت نما استفاده می شود ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ما و تاثیرات محیطی اکثر مصالح مورد استفاده در نماسازی معمولا انواع سنگ، انواع آجر،و در بعضی مناطق کشور استفاده از کاهگل و یا تلفیقی از مصالح ذکر شده را می توان نام برد.   

اجرای عایق کاری محلول نانو سنگ نما

محلول نانو سنگ یا همان پوشش نانو  به معنای واقعی کلمه یک فیلم پلیمری پلاستیکی شفاف نوری بسیار نازک است که با سطحی به ضخامت واقعی اتم ها در سطح سنگ پوشانده می شود. پوشش های نانو با نانو متر یا یک میلیاردم متر اندازه گیری می شوند و کاملاً غیر قابل مشاهده بوده و حتی در صورت لمس قابل تشخیص نیستند. پوشش نانو محافظ سنگ به لطف ترکیب نور و فوتوکاتالیست قادر است مواد آلی را در سطح خود اکسید کند. این پوشش برای افزایش مقاومت سنگ در برابر آلاینده ها، رشد بیولوژیکی و شرایط مختلف آب و هوایی استفاده می شود. پوشش نانو کاملاً ایمن است و هیچ گونه ماده شیمیایی مضر و ترکیب آلی فرار ندارد. پوشش‌های نانو به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پوشش‌های آبگریز روز دنیا شناخته می‌شوند که با ایجاد یک لایه مانع نامرئی بر روی سنگ نما و دیوارهای بیرونی، از نما در مقابل رطوبت جلوگیری می‌کند. در این نوع از روش‌های عایق سنگ نما، برخی پوشش‌ های نانو تنها یک لایه ضد آب بر روی سطح ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه به خود سنگ نیز خاصیت ضد آب می‌دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی انواع نما عایق بندی انواع نما, پوشش نانو نما

به طور کلی در مبحث آب گریزی، چنانچه سطح سنگ نما، بافت زبری در حد نانو داشته باشد، اگر قطرات آب روی این سطوح سرازیر شود، نیروی موئینگی بین سطح و قطره کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل شکل قطره آب کروی می‌شود و امکان ایستایی آب روی سطح از بین می‌رود. به منظور آب گریز کردن سطوح سنگی موجود در نمای ساختمان، از پوشش‌های آب گریز و رنگ های نانو ضد آب استفاده می‌ کنند. پیوند ذرات نانو با سطح سنگ باعث می شود آب، خاک، روغن و چربی از منافذ دور شوند. به این صورت سنگ ظاهر تمیز خود را حفظ می کند. پوشش نانو شامل استفاده از خواص مختلف آن به عنوان یک محصول فوق آبگریز است. چنین خواصی باعث افزایش مقاومت در برابر لک، آلودگی و رطوبت می شود. از طریق چنین خصوصیاتی، سطوح حاوی فرمولاسیون های نانو ضد آب خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد