ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین روش برای عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان

بهترین روش برای عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان : بهترین روش برای عایق کاری دیوارهای ساختمان، عایق کاری آن ها در زمان ساخت می باشد. چه بسا هزینه عایق کاری در زمان ساخت کمتر و اجرای آن ساده تر است. از روش های عایق کاری مختلف ساختمان در زمان ساخت بنا می توان به عایق کاری دیوار با استفاده از ساندویچ پانل، عایق کاری با استفاده از بلوک های سیمانی عایق (ICF)، قرارگیری عایق حرارتی بین دیوار دوجداره، عایق کاری دیوارها از داخل ساختمان و عایق کاری دیوارها از خارج ساختمان اشاره کرد. در عایق کاری ساختمان ها در زمان ساخت می توان از سازه استفاده کرد. در صورتی که از سازه برای عایق کاری ساختمان ها استفاده شود پیش از آن باید از عایق های منعطفی چون پشم سنگ پتویی و لحافی بهره برد. و روش عایق کاری بدون سازه برای عایق های صلبی چون پشم سنگ تخته ای فشرده استفاده می گردد. اگر عایق کاری با استفاده از مصالحی چون بلوک های عایق حرارتی یا ساندویچ پنل ها انجام گیرد، هزینه کمتر و اجرای روش ساده تر است.   

بهترین روش برای عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان

نمای دیوارهای ساختمان احداث شده، برای عایق کاری باید دوباره بازسازی شوند. این روش عایق کاری به دو صورت انجام می شود. عایق کاری دیوارها از داخل ساختمان و عایق کاری از خارج ساختمان. معمولا عایق کاری از سمتی انجام می شود که نمای ساختمان (داخلی یا خارجی) در آن قسمت نیاز به بازسازی داشته باشد. در این روش عایق کاری می توان از دو روش عایق کاری با سازه و عایق کاری بدون سازه استفاده کرد. اما امکان استفاده از روش سوم وجود ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق دیوار ساختمان عایق دیوار ساختمان, پوشش دیوار در کرج

روش های عایق کاری دیوارهای ساخته شده:
– عایق کاری دیوار از نمای خارجی
– عایق کاری دیوار از نمای داخلی.

عایق‌های حرارتی نسوز مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر افزایش دما دارند و در ساخت آن ها از سیلیسیم، کرم، آلومینیوم، کربن و منیزیم استفاده می‌کنند. تنوع این مدل از عایق ها بسیار زیاد است، اما پرکاربردترین نمونه های آن ها شامل عایق پشم شیشه، عایق‌های سلولزی، عایق پشم سنگ و عایق های سرامیکی می‌شوند. نکته ای که باید در مورد عایق های حرارتی نسوز بدانید این است که عایق های حرارتی نسوز معمولا در کوره های فلزی که در کارخانه های صنعتی وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این عایق ها بهترین مقاومت را در برابر آتش از خود نشان می‌دهند و محبوبیت زیادی هم دارند. عایق‌های حرارتی به‌طورکلی در فضاهای مختلفی از ساختمان همچون سقف، دیوار، سیم‌ برق و بسیاری موارد دیگر به ‌کار ‌می‌روند اما رایج‌ترین کاربرد این محصولات در دیوارهای منازل است. چراکه بیشترین مقدار سرما و گرما از طریق دیوارها جا‌به‌جا می‌شود. البته نکته مهم در رابطه با عایق‌کاری دیوارها تفاوت آن‌ها با توجه به اینکه این عمل پیش از ساخت دیوار، حین ساخت یا پس از ساخت انجام شود؛ را نیز شامل می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.