ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

آب بندی پشت بام با مواد نانو بدوت تخریب در کرج

آب بندی پشت بام با مواد نانو بدوت تخریب در کرج : یکی از روش‌های آب بندی پشت بام استفاده از عایق پلیمری یا آب بند پلیمری است، عایق های پلیمری روش مناسبی برای آب ‌بندی پشت بام هستند و ضد آب و ضد حرارت بودن از ویژگی‌های این نوع از عایق رطوبتی است. عایق های پلیمری خود به دو بخش عایق پلیمری تک جزئی و عایق پلیمری دو جزئی تقسیم می‌شوند. عایق پلیمری تک جزئی بر اساس رزین اکریلیک و استایرن اکریلیک ساخته و تولید می‌شود و یکی از بهترین عایق های برای آب بندی پشت بام است. عایق های پلیمری دارای مقاومت بالا و عمر بالایی هستند و با محیط ‌زیست سازگار هستند.عایق ‌های پلیمری دو جزئی کیفیت بهتری نسبت به عایق پلیمری تک جزئی دارند و در عملکرد رضایت بیشتری را به همراه دارند. خاصیت خود پاک شوندگی که مواد نانویی دارد از چسبیدن کثیفی به محیط شما جلوگیری می کند و  به راحتی با ساده ترین مواد شوینده می توانید محیط را تمیز نمایید.  

آب بندی پشت بام با مواد نانو بدوت تخریب در کرج

باران های اسیدی می تواند آسیب جدی بر مصالح ساختمانی شما وارد کند که مواد نانویی با مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی دارد می تواند از آسیب رسیدن به مصالح ساختمان تان جلوگیری نماید. اگر پشت بام ساختمان شما با موزاییک یا سرامیک است و در حال حاضر دچار نشتی شده است باید از عایق کاری پشت بام استفاده کنید. این نوع عایق کاری بی رنگ است و بعد از استفاده از آن، علاوه بر اینکه آب بندی پشت بام انجام می شود، در زیبایی  و جلادهی پشت بام نیز موثر است. برای آب بندی پشت بام موزاییکی ایزوگام مناسب نیست زیرا ایزوگام روی سطوح صیقلی ماندگاری و چسبندگی ندارد. همچنین زیبایی پشت بام را از بین می برد و تولید گرما و حرارت می کند در صورتی که در عایق نانو بام حرارت جذب نمی شود و باعث می شود تا دمای کلی ساختمان کاهش یابد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوشش آب بندی بام پوشش آب بندی بام, عایق کاری سطوح بام

آب بندی پشت بام با مواد نانو به ویژه مواد نانو پلیمری به دلیل مزایای فوق العاده ای که داشته توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این مواد دارای کارایی بی نظیری می باشند و به کارگیری آنها به عنوان آب بندی می توانند اطمینان کامل به وجود آورد. از نظر هزینه به هیچ عنوان گرانتر از دیگر عایق ها نیست و از طرفی بار منفی دارد زیرا طول عمر مفید مواد نانو به عنوان عایق رطوبتی بسیار زیاد است. قرار است یک بار اقدامات آب بندی پشت بام در پیش گرفته شود، پس سعی کنید با به کار گیری بهترین و مرغوب ترین متریال از کیفیت و کارایی آن بهره مند باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.