ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ترمیم ترک های آسفالت توسط چسب های درزگیری

ترمیم ترک های آسفالت توسط چسب های درزگیری : در چسب های ماستیک به دلیل وجود ملات در ترکیبات آن اصلا حالت ژله ای ندارد بنابراین قابلیت رنگ پذیری را دارند از چسب ماستیک برای آب بندی،و عایق و صداگیری پنجره های پی وی سی به طور گسترده توسط نصابان در و پنجره استفاده می شود. اغلب از چسب های ماستیک استفاده می شود. ماستیک قیر (سرد و گرم)، ماستیک پلی اورتان، ماستیک سیلیکونی، ماستیک اکریلیک، ماستیک پلی سولفید و غیره انواع مختلفی از ماستیک هستند. ماستیک برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب، مخازن آب و فاضلاب یا کف سازی استفاده می شود. و همچنین برای آب بندی کانال های آبیاری. برخی از ماستیک ها دارای خواصی مانند مقاومت در برابر فرآورده های نفتی هستند و برخی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت استفاده می شوند.  

ترمیم ترک های آسفالت توسط چسب های درزگیری

نوع دیگری از ماستیک برای آب بندی پنجره ها یا کاربردهای سبک استفاده می شود.  ماستیک نوعی ماده با الاستیسیته بسیار بالا می باشدکه جهت درزگیری، عایق کردن و آب بندی انواع درزه به کار می رود. از ماستیک می توان جهت آب بندی انواع تونل ها کانال ها و لوله های بتنی انتقال آب، استخرها و مخازن آب، درزه های اطراف پنجره ها، پیاده روها، پارکینگ ها، باند فرودگاه، آکواریوم و انواع مختلف درزه دیگر که در انواع سطوح بتنی، سنگی، آجری، فلزی و سایر مصالح ساختمانی ایجاد می شود، یکی از پر کاربرد‌ترین ابزاری که در ساختمان‌سازی از آنها استفاده می‌شود، چسب‌ها هستند و جزء مهم‌ترین ارکان برای اتصال قطعات ساختمانی به یکدیگر محسوب می‌شوند. چسب‌های ساختمانی امروزه به یکی از مهم‌ترین متریال‌های ساخت و ساز تبدیل شده‌اند. فرمولاسیون این نوع چسب‌ها هر روز در حال پیشرفت است به گونه‌ای که امروزه تقریباً تمامی فضاهای ساخت و ساز را می‌توان با استفاده از آنها بر پا نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع چسب ماستیک انواع چسب ماستیک, خرید ماستیک در کرج

ماستیک ها باتوجه به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند :

۱-برخی از این چسب ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند.

۲- ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند.

۳- این نوع چسب دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند. نوعی دیگری از آن به منظور آب بندی دور پنجره دوجداره و یا مصارف سبک به کار برده می شود.

۴-برخی از این چشب ها بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند.

۵-باتوجه به نوع اجرا به دو نوع سرد و گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.