ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش های عایق کاری لوله های آب گرم در ساختمان

روش های عایق کاری لوله های آب گرم در ساختمان : از آنجا که برخی از لوله های آب بیرون از ساختمان و یا در مناطق سرد قرار دارند، ممکن است گاهی اوقات دمای محیط اطراف لوله زیر نقطه انجماد آب قرار گیرد. در این حالت آب در لوله یخ می زند. زمانی که آب منجمد شود، منبسط می شود و این انبساط می تواند باعث شکستگی و خرابی لوله ها شود. البته عایق بندی لوله در مقابل انجماد تنها در زمانی قابل انجام است که آب در لوله جریان داشته باشد. با عایق بندی نمی توان مانع از یخ زدگی آب ایستا در لوله شد اما می تواند زمان لازم برای یخ زدگی را افزایش داد، در نتیجه انجماد لوله ها کاهش می یابد. از آنجا که لوله های کوچک تر خطر یخ زدگی بیشتری دارند، عایق معمولا با ترکیب روش های جایگزین از یخ زدگی جلوگیری می شود.  

روش های عایق کاری لوله های آب گرم در ساختمان

عایق کردن لوله های آب گرم ساختمان یکی مواردی است که انجام آن به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک بسزایی می نماید. به طور کلی برای عایق کردن لوله های آب گرم ابتدا باید سطح خارجی آنها کاملا تمیز شود و سپس بر روی آنها دو مرتبه ضد زنگ زده شود. در ادامه پس از آنکه ضد زنگ به خوبی خشک شد، برای عایق کردن لوله های روکار و توکار باید به روش های زیر عمل شود:

– عایق کردن لوله های توکار: برای عایق کردن لوله های توکار، لوله ها با پشم شیشه یا پشم سنگ پتویی دارای روکش کاغذی پوشانده می شوند. برای پوشاندن لوله های آب گرم به این روش، عایق مورد نظر با اره و به اندازه محیط لوله برش داده می شود. در نهایت نیز پس از قرار دادن عایق در دور لوله ها، برای بستن آن از مفتول های گالوانیزه استفاده می گردد.

– عایق کردن لوله روکار: یکی از روش های متداول برای عایق کردن لوله های روکار این است که ابتدا این لوله ها همانند لوله های توکار عایق کاری می شوند و پس از آن شبیه به لوله های به کار رفته در قسمت موتورخانه، بر روی آنها رنگ زده می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله عایق کاری لوله, انواع عایق لوله ها

برخلاف تصور می توان لوله های حاوی آب سرد را نیز عایق کاری کرد ، در فصول گرم و داخل محیط های دارای رطوبت ، سطح خارجی لوله های حاوی سیال سرد دچار رطوبت و جمع شدن قطرات آب می شود که باعث سطح خارجی لوله خورده شود و در مرور زمان باعث سوراخ شدن آن می شود . از این رو می توان لوله های آب سرد را در چنین محیط هایی عایق کاری کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.